Refacerea genunchiului după fractură. Sună la Arcadia


Refacerea genunchiului după fractură si mentinerea unei extensii complete Obtinerea unei flexii de 90 de grade Combaterea edemului local Evitarea formarii de trombi in membrele pelvine Activitati Kinetec: Folositi kinetecul un dispozitiv special ce va va mobiliza genunchiul cat de mult posibil in primele 2 saptamani.

Indepartati-va orteza in timpul acestor exercitii. Ar trebui, in mod normal, sa folositi dispozitivul pentru minimum 10 ore pe zi.

Extensia refacerea genunchiului după fractură trebuie setata la -5 grade pentru a favoriza extensia completa a acestuia. Este foarte important sa puteti intinde genunchiul complet.

Recuperare genunchi

Dispozitivul este prevazut sa includa o pauza de extensie de 5 secunde. Modulul de flexie trebuie durerea în toate articulațiile scade vederea la de grade si trebuie crescut gradual pana la 90 de grade pe masura ce veti tolera din ce in ce mai mult flexia genunchiului.

Puteti pune intreaga greutate a corpului refacerea genunchiului după fractură piciorul operat, in limita durerii. La inceput va veti folosi de carje la mers urmand sa renuntati la acestea odata ce v-ati recapatat increderea in genunchi.

Pentru defectele condiliene nu se foloseste orteza, insa veti folosi carjele pentru o perioada mai lunga de timp, de asemenea, incarcarea pe piciorul operat facandu-se progresiv, in functie de sfaturile medicului. Aplicati gheata pentru a reduce durerea preparate pentru tratamentul articulațiilor pe degete tumefactie. Folositi gheata dupa urmatorul program: 20 minute gheata, 20 minute fara pe perioada primei zile post-operatorii.

Apoi aplicati gheata de cate ori simtiti nevoia pentru minute pe parcusul urmatoarelor zile post-operator. Puneti un prosop intre piele si gheata pentru a preveni degeraturile. Puteti face dus si uda inciziile portalurilor. Cu toate acestea, nu le imbibati in cada sau Jacuzii pana cand firele nu au fost inlaturate. Luati o aspirina in fiecare dimineata. Puteti purta ciorapi elastici sub genunchi pentru a preveni umflarea picioarelor.

De asemenea, faceti cel putin 10 exercitii de mobilitate a gleznei pentru a preveni edemul si pentru a preveni tromboflebita. Programul de exercitii: Exercitii ale muschiului cvadriceps — pentru a mentine tonusul muscular la nivelul coapsei si pentru a intari genunchiul Exercitii ale muschiului cvadriceps — pentru a mentine tonusul muscular la nivelul coapsei si pentru a intari genunchiul. Asezati-va pe spate cu genunchiul in extensie maxima ca in figura.

Contractati si mentineti contractia muschilor anteriori ai coapsei cvadricepsgenunchiul devenind aplatizat si drept.

Care sunt simptomele fracturilor de rotulă? O anamneză atentă aduce informațiile necesare cu privire la tipul de traumatism, de joasă sau de înaltă energie, și cu privire la modalitatea și mecanismul de producere. Simptomele și semnele clinice cele mai frecvente sunt: durerea; impotența funcțională parțială, prin scăderea forței de extensie a genunchiului. În fracturile cu deplasare, la inspecție, genunchiul este tumefiat apoi apare o echimoză posttraumatică întinsă.

Daca acestea sunt executate corect, rotula va glisa proximal spre muschii coapsei. Pastrati contractia pentru 5 secunde.

însoțită de umflarea articulațiilor umflarea latentă a articulațiilor

Executati cel putin 20 de repetitii de cate 3 sau 4 ori pe zi. Sprijinul pe calcai — pentru a intinde complet tratament hock intindeti-va pe spate cu un prosop rulat sub calcai sau stati pe un scaun cu calcaiul pe un taburet, la fel ca in poza.

Lasati genunchiul sa se relaxeze in extensie. Daca genunchiul nu se va intinde complet, puteti pune o greutate g pana la 2,25 kg pe coapsa, exact deasupra rotulei. Incercati sa mentineti aceasta pozitie pentru 5 minute, de 3 ori pe zi. In timp ce mentineti aceasta pozitie de extensie, lucrati exercitiile de cvadriceps. Alunecarile de calcai — pentru a va recastiga flexia genunchiului.

inflamația articulației tratamentului unguent al degetului tratamentul calcificării ligamentelor articulației șoldului

In timp ce stati intinsi pe spate figuraalunecati calcaiul pentru a indoi genunchiul. Pastrati flexia pentru 5 secunde si apoi usurati flexia si intindeti genunchiul.

Cat timp genunchiul este intins, puteti combina exercitiile si sa le repetati pe cele de cvadriceps.

Repetati de 20 de ori, de 3 ori pe zi. Alunecarile de calcai din sezut — pentru a va recastiga flexia genunchiului. In timp ce stati asezati pe un scaun, trageti calcaiul inapoi ca si cum ati incerca sa va puneti piciorul sub scaun. Pastrati pentru 5 refacerea genunchiului după fractură si reveniti la pozitia de extensie. Va puteti ajuta de piciorul opus, daca simtiti nevoia.

Repetati acest exercitiu de 20 de ori, de cate 3 ori pe zi. Flexia plantara si dorsiflexia piciorului — mobilizati piciorul in sus si in jos pentru a stimula circulatia in picior.

Executati cel putin 10 astfel de miscari la fiecare ora. Faza 2 — de la 2 la 6 saptamani post-operator Scopuri: Nu suprasolicitati genunchiul, favorizand vindecare Redobanditi-va mobilitatea completa a genunchiului Incepeti intarirea musculara Program de excercitii: Bicicleta medicinala Folositi o bicicleta medicinala pentru a mobiliza genunchiul si pentru a mari flexia acestuia.

Fracturile rotulei – diagnostic și tratament

Daca nu puteti executa pedalari complete, atunci pastrati piciorul operat pe pedala si pedalati inainte si inapoi pana cand genunchiul se va indoi suficient cat sa permita un ciclu complet.

Majoritatea persoanelor reusesc un ciclu complet mai intai in sens invers, urmat apoi se sensul inainte. Puteti folosi bicicleta, fara rezistenta, pentru 10 la 20 minute pe zi.

Reglati inaltimea seii bicicletei astfel incat atunci cand stati pe bicicleta, genunchiul sa fie in extensie completa atunci cand pedala este in pozitia cea mai de jos. Pedalarea se va face cu ajutorul antepiciorului varfului picioruluisi nu a calcaiului.

Exercitii ale muschiului cvadriceps — pentru a mentine tonusul muscular la nivelul coapsei si pentru a intari genunchiul.

Executati cel putin 20 de repetitii de cate 3 sau 4 ori pe zi pana cand puteti intinde genunchiul la acelasi nivel cu partea neoperata.

artrovex tabletki tratamentul artritei gleznei de gradul I

Sprijinul pe calcai — pentru a intinde complet genunchiul. Intindeti-va pe spate cu un prosop rulat sub calcai sau stati pe un scaun cu calcaiul pe un taburet, la fel ca in poza. Continuati aceste exercitii pana cand puteti indoi genunchiul asemeni partii fara leziune de LIA unnoperated side.

De asemenea, pe masura ce va recastigati flexia, va puteti folosi de un prosop pentru a progresa cu flexia genunchiului. Ridicari ale membrului in extensie Contractati muschiul cvadriceps astfel incat genunchiul sa fie plat, drept si extins complet. Incercati sa ridicati intregul membru operat de-asupra planului patului sau podelei.

dureri de umăr articulații dureroase artroza genunchiului semne de 3 grade

Daca sunteti capabili sa pastrati genunchiul drept pana la aproximativ 45 de grade, faceti o pauza de o secunda si apoi coborati usor piciorul inapoi pe pat. Relaxati-va si repetati.

Recuperarea dupa micro-fracturi pentru defectele cartilaginoase

Daca genunchiul se indoaie in timp ce incercati sa ridicati membrul, nu continuati cu aceste exercitii. Incercati din nou exercitiile de cvadriceps pana cand veti reusi sa ridicati membrul fara a indoi genunchiul.

Importanța recuperării după intervențiile chirurgicale ortopedice

Ridicari scurte Cu genunchiul indoit pe un prosop rulat sau o patura, ridicati piciorul astfel incat genunchiul se extinde complet. Pastrati genunchiul blocat in extensie pentru 5 secunde, apoi coborati cu blandete.

Repetati de 20 de ori.

artroza de gradul doi decât pentru a trata cum să alinați durerile articulare în casă

Ondulari hamstring din picioare Pozitionati-va cu fata la perete, folosindu-va de acesta pentru echilibru si suport. In timp ce stati in membrul fara leziune LIA, indoiti genunchiul si ridicati genunchiul spre fund.